2010. augusztus 1., vasárnap

Csokoládéfagylalt

Nem vagyok nagy jégkrémes, de ha néha megkívánom, akkor is általában ellenállok neki a benne rejlő tojás miatt. A tojást alapból nem szeretem, amiben nyersen van, azt meg egyáltalán nem eszem meg. Főleg most.

Azt hittem, nem lehet tojás nélkül fagylaltot készíteni, amíg bele nem akadtam ebbe a receptbe. Péter nagyon szereti az édességet, főleg a csokis dolgokat, úgyhogy amikor láttam, hogy nem kell bele tojás, már tudtam, hogy záros határidőn belül ki kell próbálni. Kicsit kevesebb csokit használtam, mert nekünk így is elég csokis volt. :) Akkora sikere volt, hogy csinálhattam volna többet. Egyetlen szépséghibája az volt, hogy még nem szállítottam át a robotgépemet, és nem sikerült habosra kevernem, ezáltal nem volt elég levegős, tálalás előtt jóval ki kellett venni a fagyasztóból, hogy meg lehessen támadni. Legközelebb már ez sem lesz akadály. :)

Hozzávalók: 2 zacskó Aranka krémpor, 6 dl tej, 200 g porcukor, 1 nagy tejföl, 4 evőkanál kakaópor (nem cukrozott), 200 g olvasztott étcsokoládé.

A krémet elkészítem a zacskón feltüntetett instrukciók alapján. Hozzáadom a tejfölt, a porcukrot és a kakaóport. Alaposan összekeverem (a későbbiekben a konyhai robotgép segítségével). Hozzáadom az olvasztott étcsokoládét, és amennyire csak tudom, elkeverem. Itt lesz majd nagy segítség a robotgép, mert kézzel nem sikerült teljesen elkeverni a meleg csokit a hideg masszában. Nem kellett külön csokit darabolnom bele. :)

Dobozba öntöm és beteszem a fagyasztóba. Ennyi. Finom és tojásmentes. Legközelebb gyümölccsel próbálom.

Itt találtam: Eve and Apple

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése