2010. július 31., szombat

Spenótfőzelék

Az egyik legegyszerűbb főzelék. Főleg, ha fagyasztott spenótból készítem. Mivel nincs konyhakertem, és a legutóbbi piaclátogatás nagy csalódás volt (megjegyzés: ha valaki tud Bp-n jó piacot, sikítson!), én ezt a megoldást választottam. Gyors, egyszerű és finom. Szeretjük.

Hozzávalók: 250g fagyasztott spenótpüré, tej, liszt, só, bors, fokhagyma, olaj.

Kevés lisztből és olajból halvány rántást készítek, felöntöm tejjel. Összeforralom, majd felengedés nélkül hozzáadom a spenótot. Alacsony hőmérsékleten, gyakori kevergetés mellett felolvasztom. Ízlés szerint fűszerezem, összerottyantom, és már kész is van. Ha túl sűrűre sikerül, öntök hozzá még tejet.

A feltét lehet főtt krumpli, tojás, pörkölt (akár szójából), de nekem mostanában vajas kenyérrel jön be igazán. Bárhogy finom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése