2012. július 6., péntek

Pudingos-epres kosárka

A Tchiboban sikerült venni tartelette sütőformákat. Nem tudom, így hívják-e hivatalosan, de ez van a dobozára írva. Régen kerestem hasonlót. Azt hiszem, az utolsó vagy az utolsó előtti napot sikerült kifogni, amikor még lehetett kapni, mert tegnap már nem találtam a honlapon. Ha már így összejöttünk én meg a formák, gyorsan ki is próbáltam. Nem variáltam túl; az almás pite tésztáját használtam, tölteléknek pedig pudingot eperrel. Bármi más gyümölccsel is lehetett volna, de nekem ez volt a fagyasztóban.

Hozzávalók: 30 dkg liszt, 12 dkg vaj, csipet só, 2 kanál tejföl, 2 zacskó pudingpor, tej, cukor.

A lisztet elkeverem a sóval, belemorzsolom a puha vajat, hozzáadom a tejfölt, és jól összegyúrom.
A pudingot elkészítem a zacskón lévő utasításokat követve.

A formákat kivajazom és kibélelem a tésztával. Az aljára teszek egy kevés pudingot, elrendezem az epreket, és az egészet befedem pudinggal.

200°C-on, középen (légkeveréses sütő esetén azon a programon, amit két vízszintes vonallal jelölnek :D), 25-30 percig sütöm.

Ez az adag 8 db (12 átmérőjű) kosárkára elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése