2009. április 16., csütörtök

Kakaóscsiga másképp

A tészta ugyanaz, a töltelék is. Egészen a sütőbe pakolásig teljesen úgy jártam el, mint a "hagyományos" változatnál. Mindössze annyit változtattam, hogy nem szorosan egymás mellé tettem a csigákat, hanem kicsit távolabb egymástól, és két tepsiben sütöttem. Persze, ha valakinek van tisztességes méretű tepsije, akkor egy is elég. Nekem nincs.

Annak pedig, hogy miért vetemedtem erre a sütési variációra, egyszerű az oka. Kétszer voltunk Észak-Írországban ping-pong versenyen márciusban. Az egyikre a kókuszgolyót készítettem (felvágás lenne a részemről azt állítani, hogy sütöttem:D), a másikra viszont kakaóscsigát terveztem. Szállítási, küllemi és evéstkönnyítő okokból döntöttem a külön csigában való sütés mellett. Nem állítom, hogy macerásabb a "hagyományosnál". Sőt! Nem kell görcsölni, hogy szép, szabályos legyen, amikor bepakolom a csigákat. Elég, ha kissé távolabb egymástól a tepsibe pakolgatom őket, és kész.



A sütés ugyanúgy zajlik, tehát megkenem vajjal, a sütés vége előtt meglocsolom forró (cukros) tejjel.

Megjegyzem, nekem ez a variáció jobban tetszik. Szebb csigákat lehet kínálni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése