2009. április 18., szombat

Rozmaringos csirketekercs

Mivel Attila szereti a csirkemellet, a bacon-t és a krumplit, gondoltam, jó kis vacsora kerekedhet ezek kombinációjából. Az első adandó alkalommal nekiálltam.

Hozzávalók: 80 dkg csirkemell, 60 dkg krumpli, 10 dkg szeletelt bacon (nem mértem le, annyi szeletet használtam, ahány csirkemell volt), 1 fej vöröshagyma, 1 pohár sör, 2 szál rozmaring, 2 babérlevél, olaj, őrölt bors, só.

A krumplit megpucolom, hosszú csíkokra vágom, és sós vízben 4 percig főzöm. A húst kiklopfolom, minden szeletre teszek a krumpliból, feltekerem, rozmaringot teszek rá, és körbetekerem a bacon-nel. Megdinsztelem a hagymát, megpirítom benne a húst, sózom, borsozom, melléteszem a babérlevelet, meglocsolom a borral, és 20 percig fedő alatt párolom.

Ezután a húst tűzálló tálba teszem, aláöntöm a sörös levet, magas hőfokra előmelegített sütőbe tolom, és mindkét oldalát megpirítom.

Az eredeti recept szerint a párolásnál végetér a történet, de Attila nem szereti a párolt dolgokat, így csavartam rajta egyet. Mármint recepten.:) A receptben szereplő fehérbort sörre cseréltem, mivel éppen az volt itthon.


Itt találtam: Fakanál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése