2014. április 29., kedd

Korianderes babsaláta

Vendégségben kóstoltuk, és annyira nagyon megtetszett, hogy azonnal tudnom kellett, hogyan kell elkészíteni. A recept úgy kezdődött, hogy csinálni kell egy salátaalapot. Én itt megálltam, mert még az életben nem készítettem salátaalapot, a fejessaláta eddig kimaradt. Úgy értem, ettem már, de nem én készítettem. Gyors magyarázat után megpróbáltam megjegyezni, és amint lehetett, kipróbáltam itthon. Azóta többször készítettem. Nem kifejezetten randikaja, de vendégvárónak, hidegtálak mellé szerintem szuper.

Hozzávalók: 2 konzerv vörösbab (lecsöpögtetve), 1 nagy fej lilahagyma, 2 evőkanál barna- vagy nyírfacukor, almaecet, só, bors, 1 evőkanál egész koriandermag, víz.

A cukorhoz annyi almaecetet öntök, amennyit éppen felvesz. Hozzáadom a sót, a borsot és a koriandermagot, majd az egészet felöntöm vízzel. Elkeverem, hogy jól eloldódjon a cukor.

A babot és a csíkokra vágott lilahagymát egy nagy tálba teszem, ráöntöm a cukros keveréket és óvatosan összeforgatom, hogy mindenhova jusson.

Lefedve hűtőbe teszem, Napokig finom, és az csak használ neki, ha áll egy kicsit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése