2013. október 24., csütörtök

Gyümölcsös joghurt

Egy ideje nem veszünk gyümölcsjoghurtot. Lehet, hogy van benne egy halom emésztést elősegítő cucc, de tele van nyomva cukorral és sok egyéb olyan dologgal, amire egy kicsit sincs szükség. Marad a natúr joghurt. Jó lenne, ha lenne lehetőségem/kapacitásom/tudásom/tehetségem/kedvem... házi joghurtot készíteni, de ennek híján marad a bolti. Szerencsére nincs itthon lázadás, Gergő ugyanúgy megeszi, ahogy mi. Ha gyümölcsös joghurtot kér, akkor beleteszek neki valami idénygyümölcsöt, ami éppen itthon van.

Sok variációt kipróbáltam már, nekem mindegyik ízlett, és amit Gergőnek készítettem, annak is sikere volt. Igaz, neki nem tettem bele cukrot meg zabpelyhet.

Mindig azt írom, mit és mennyit tettem egy kis pohár natúr joghurthoz.

Gergőnek: fél reszelt alma (levével együtt), pici fahéj.

Magunknak:
- 1 körte, 1 evőkanál zabpehely, 1 kávéskanál barnacukor (vagy nyírfacukor, ha este esszük);
- 4 szilva, 1 evőkanál zabpehely, 1 kávéskanál barnacukor (vagy nyírfacukor, ha este esszük);
- 1 alma, pár szem szőlő, 1 evőkanál zabpehely, 1 kávéskanál barnacukor (vagy nyírfacukor, ha este esszük).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése