2011. április 13., szerda

Currys csirke

Egy nyereményjáték kapcsán keveredtem a Bonduelle honlapjára, ahol rátaláltam erre a receptre. Szeretem a curry ételeket, csirke is volt itthon, úgyhogy nem gondolkoztam sokat a kipróbáláson. Nem biztos, hogy jók az arányok, de már nem találom a receptet a honlapon. Úgy írom, ahogy én csináltam.

Hozzávalók: 250 g csirkemell, 2 répa, 1 kis ananászkonzerv, 10-12 db csemegeuborka, vegamix, currypor, só, bors, tejszín, liszt.

A csirkemellet kockára vágom, sózom, borsozom, forró olajon megpirítom. Hozzáadom a karikára vágott répát, ananászt (leve is mehet) és a csemegeuborkát. Felöntöm kevés vízzel, fűszerezem vegamix-el, curryporral és fedő alatt párolom, hogy összeérjenek az ízek. Főzőtejszínnel krémesítem és kevés liszttel sűrítem.

Párolt rizzsel tálalom.

Természetesen elkészítettem a vegetáriánus változatot is csirkemell helyett szójakockával. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése