2009. július 7., kedd

Babpástétom

Nem volt kedvem főzni, viszont éhes voltam. A jól bevált módszert alkalmaztam, azaz kinyitottam a konyhaszekrényt és a hűtőt, megnéztem, a kettő tartalmából mit lehetne könnyen és gyorsan összehozni. Így ettem aznap ebédre babpástétomos kenyeret.

Hozzávalók: 1/2 konzerv vörösbab, 1 kis fej hagyma, 1 gerezd fokhagyma, só, bors, 2-3 evőkanál mustár, kisebb darab vaj.

A Konyhai Mindentudóban (Tupperware) apróra vágtam a hagymát és a fokhagymát. Hozzáadtam a lecsöpögtetett babot, a mustárt és a vajat, sóztam, borsoztam. Alaposan összekevertem, amíg kenhető állagú lett.

Kenyérre kenve, paradicsomkarikával isteni.

A paradicsomot a masszába is bele lehet tenni, de akármilyen (párolt, vagy főtt) zöldséggel kiegészíthető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése